Gebruikers

Er zijn drie verschillende soorten gebruikers die de adressen kunnen bewerken.

De toegang van gebruikers tot de adressen is gebaseerd op de fase van de Sales Funnel.

Sales Funnel en gebruikers in CallMonkey

Aandachtspunten

  • Een Telemarketeer kan adressen (leads/afspraken) toewijzen aan een Sales medewerker.
  • Vul de contactgegevens zodat deze gegevens automatisch samengevoegd worden in de afspraakbevestiging e-mail.
  • Wanneer je een gebruiker inactief maakt kun je de adressen vrijgeven aan andere gebruiker.

Gebruiker aanmaken

Klik op het groene icoontje Icoon toevoegen in CallMonkey en selecteer het soort gebruiker. Vul de gebruiker gegevens in, selecteer het telefoon protocol, koppel de gebruiker aan de campagnes en wijs een abonnement toe.

Gebruikers aanmaken gebruiker en toevoegen abonnement in CallMonkey

small-number-1-callmonkey Telefoon protocol
Om automatisch te kunnen bellen is er een externe applicatie nodig. Deze applicatie wordt opgestart aan de hand van het telefoon protocol.

Om met VoIP te kunnen bellen kan er gebruik worden gemaakt van gratis softphone applicaties zoals 3cx, bria of X-lite.

Koppel de softphone aan het protocol in Windows wanneer je deze hebt gedownload.

Gebruiker koppelen telefoon protocol windows in CallMonkey

Selecteer daarna het telefoon protocol.

Gebruikers selecteren telefoon protocol in CallMonkey

Het is ook mogelijk om zelf een telefoon protocol toe te voegen. Een veel gebruikte applicatie bij Apple gebruikers is HandsFree 2. Deze applicatie gebruikt het protocol tbhandsfree://.

Gebruikers nieuw telefoon protocol aanmaken in CallMonkey

small-number-2-callmonkey Adressen toevoegen
Wanneer gebruikers zelf adressen mogen toevoegen dan verschijnt het icoontje Icoontje nieuw in CallMonkey automatisch op de startpagina.

Contactpagina adres toevoegen door gebruiker in CallMonkey

Selecteer onderstaande instelling wanneer gebruikers ook handmatig adressen mogen toevoegen uit de B2B NL Database.

Handmatig toevoegen adressen B2B NL Database CallMonkey

small-number-3-callmonkey Contactgegevens
De contactgegevens worden gebruikt in de afspraakbevestiging e-mail die naar de contactpersoon wordt gestuurd.

c

In de nabije toekomst worden deze gegevens ook gebruik voor de reistijdoptimalisatie.

small-number-4-callmonkey Welkomst e-mail
Verstuur een ‘Welkomst e-mail’ naar de gebruiker met het e-mails adres en wachtwoord.

v

Hieronder een voorbeeld van de e-mail die wordt verstuurd.

email-met-inloggevens-voor-de-gebruiker

small-number-5-callmonkey Gekoppelde campagnes
Het overzicht met de Campagnes waaraan een Gebruiker is gekoppeld verschijnt onderaan de pagina.

g

small-number-6-callmonkey Agenda
Voor elke Sales en Inside Sales gebruikers wordt standaard een agenda aangemaakt. De reeds gemaakte afspraken verschijnen in het blauw in de agenda.

Gebruikers de agenda van een gebruiker in CallMonkey

Abonnement toewijzen

Klik op het credit card icoontje credit card icoontje in CallMonkey om een abonnement toe te voegen.

Gebruikers geen abonnement toegewezen aan een gebruiker in CallMonkey

Ga naar abonnementen toewijzen voor meer informatie.

Gebruiker inactief maken

Klik in het overzichtsscherm met Gebruikers op het groene vinkje Een Item actief of inactief maken in callmonkey om een Gebruiker inactief te maken. Wanneer er adressen zijn gekoppeld aan deze Gebruiker dan verschijnt er een pop-up.

Gebruiikers inactief van een gebruiker in CallMonkey

Wanneer er adressen zijn gekoppeld aan de gebruiker dan verschijnt onderstaande pop-up.

Gebruikers inactief maken en adressen ontkoppelen in CallMonkey
Ontkoppel een gebruiker van een campagne wanneer je de adressen van een gebruiker niet wilt ontkoppelen.

Klik op het witte vinkje icoontje inactief CallMonkeyom de Gebruiker weer actief te maken.

Gebruiker verwijderen

Klik in het overzichtsscherm met gebruikers op het verwijder icoontje Een item verwijderen in callmonkey om een gebruiker te verwijderen. Wanneer er adressen zijn gekoppeld aan de gebruiker dan verschijnt er een pop-up.

Een-gebruiker-verwijderen-in-CallMonkey
Wanneer je een gebruiker verwijderd worden de gekoppelde adressen vrijgegeven aan elke andere willekeurige gebruiker.

Wanneer je de gekoppelde adressen gekoppeld wilt houden aan de Gebruiker, dan kan je het beste het wachtwoord (tijdelijk) aanpassen.

Vervolstappen

  • Bel ons!

    020 - 7470001