Over CallMonkey

CallMonkey is een product van Blue Inkt B.V. Blue Inkt ontwikkelt al meer dan 10 jaar software die het acquisitieproces ondersteunt, zoals CampagneManager, TeleManager en LeadManager. De kennis en ervaring van deze software is geïntegreerd in één applicatie, CallMonkey.

Ontstaan

In de zomer van 2012 belde een potentiële klant die graag onze outbound callcenter applicatie TeleManager wilde uitproberen, geen installatiekosten en geen licentiekosten. Een legitieme vraag! Na enig onderzoek werd duidelijk dat er geen enkele aanbieder was te vinden waarbij dit mogelijk was, het idee voor CallMonkey was geboren. Begin 2013 zijn de ontwikkelaars begonnen en begin 2015 is de bètaversie live gegaan.

Team

Het team bestaat uit totaal 9 medewerkers. De eigenaar, scrum master, project manager, 2 senior ontwikkelaars, ontwikkelaar, 2 junior ontwikkelaars en een helpdeskmedewerker.

Ontwikkeling

CallMonkey is anno 2015 een outbound callcenter applicatie en een lead management applicatie in één; Sales Acceleration Software. Momenteel wordt er gewerkt aan de B2B address selector en updater. Een uitbreiding waarmee vanuit de applicatie actuele bedrijfsadressen geselecteerd kunnen worden.

tools