Abonnementen

Abonnementen toevoegen van maand abonnement met gespreksopname in CallMonkey

Voeg een abonnement toe aan een gebruiker en begin met bellen. Er zijn twee soorten abonnementen:

Aandachtspunten

  • Het abonnement ‘Per Contactpoging 0,05’ kan verwijderd worden.
  • Reeds active periodieke abonnementen kunnen niet worden verwijderd en niet worden overgedragen naar een andere gebruikers.
  • Er wordt een e-mail notificatie verzonden naar de gebruiker wanneer er een abonnement wordt toegevoegd.

Abonnement toewijzen

Ga gebruikers en klik op het credit card icoontje credit card icoontje in CallMonkey.

x1

Selecteer het gewenste abonnement uit de pulldown.

Abonnement selecteren in CallMonkey

Het soort abonnement is gerelateerd aan het type gebruiker.

TelemarketeerInside SalesSales
Per contactpoging€ 0.05
Per maand€ 42.00€ 42.00€ 17.50
Per kwartaal*€ 37.87€ 37.87€ 15.83
Per jaar**€ 31.50€ 31.50€ 13.13

*per gebruiker per maand (kwartaalfactuur)    **per gebruiker per maand (jaarfactuur)

Per contactpoging

Selecteer het abonnement ‘Per contactpoging € 0,05’, en vul het gewenste bedrag in.

Abonnement per contactpoging toevoegen bij een gebruiker in CallMonkey
Heb abonnement ‘Per contactpoging € 0,05’ is alleen beschikbaar voor Telemarketeers

Klik op ‘Toevoegen’ en het abonnement verschijnt onder ‘Huidig abonnement’.

Abonnementen huidig abonnement per contactpoging in CallMonkey

– Gealloceerd tegoed
In het veld ‘Gealloceerd tegoed’ staat het bedrag (€ 10,-) dat is toegewezen aan de gebruiker.

– Resterende contactpogingen
Het resterende aantal contactpogingen (200) en het bedrag (€ 10,-) wordt automatisch verminderd wanneer een gebruiker contactpogingen toevoegt aan een adres.

– Automatisch verlengen
Wanneer automatisch verlengen is aangevinkt wordt, eenzelfde bedrag automatisch toegevoegd wanneer het de resterende contactpogingen 0 wordt.

– Abonnement verwijderen
Klik op het verwijder icoontje Icoontje verwijderen in CallMonkeyom het bestaande abonnement te verwijderen. Het eventuele overgebleven tegoed wordt automatisch teruggestort naar het algemene tegoed.

Per periode (maand, kwartaal of jaar)

Selecteer een abonnement (maand, kwartaal of jaar) en de startdatum. De einddatum wordt automatisch gevuld.

Abonnement per maand toevoegen aan een gebruiker in CallMonkey
Het abonnement kan niet worden verwijderd wanneer de geselecteerde startdatum gelijk is aan de datum van vandaag.

Klik op ‘Toevoegen’ en het abonnement verschijnt onder ‘Huidig abonnement’.

Abonnementen huidig abonnement per maand in CallMonkey

– Gespreksopname
Gespreksopname kan alleen gebruikt worden in combinatie met onze geïntegreerde softphone.

De gespreksopname kan tussentijds geannuleerd worden. Het overbleven gespreksopname tegoed wordt dan automatisch teruggestort naar het algemene tegoed.

– Automatisch verlengen
Wanneer je automatisch verlengen aanvinkt dan wordt het huidige abonnement automatisch verlengt met hetzelfde abonnement na de einddatum van het huidige abonnement.

Wanneer er onvoldoende tegoed aanwezig is dan ontvang je een drie dagen voor het einde van het huidige abonnement een e-mail.

– Toekomstig abonnement
Het is ook mogelijk om één of meer toekomstige abonnementen aan te maken. Het abonnement wordt dan automatisch het huidige abonnement op de geselecteerde startdatum.

– Abonnement verwijderen
Een huidig periodiek abonnement kan niet worden verwijderd. Toekomstige abonnementen kunnen wel worden verwijderd.

Geen abonnement toegewezen

Onderstaande melding verschijnt wanneer er geen abonnement is toegewezen aan een gebruiker.

Abonnementen geen abonnement toegewezen aan een gebruiker in CallMonkey

Voeg een abonnement toe aan deze gebruiker

Vervolgstappen

  • Voeg de gebruiker toe aan een Campagne
  • Zorg voor voldoende CallMonkey tegoed zodat toekomstige abonnementen toegewezen kunnen worden.