Administrator (callcenter)

Koppel je Callcenter account met één of meerdere klanten. Wanneer de account is gekoppeld hebben de telemarketeers toegang tot de adressen (campagnes) van de klant.

Wanneer de account is gekoppeld kunnen de Telemarketeers de adressen (campagnes) selecteren op de startpagina en bewerken op de contactpagina.

Aandachtspunten

CallMonkey tegoed

Wanneer je een callcenter account aanmaakt ontvang je een CallMonkey tegoed van € 25,-. Het tegoed kan gebruikt worden om abonnementen toe te wijzen aan gebruiker.

Het CallMonkey tegoed is een prepaid tegoed dat gebruikt kan worden om abonnementen toe te wijzen aan gebruikers.

Lees meer over het aankopen van een CallMonkey tegoed.

Klanten

– Klant koppelen
Klik op het groene toevoeg icoontje Icoon toevoegen in CallMonkey om een klant te koppelen. Vul het e-mail adres van de klant, controleer de aanwezigheid en verstuur het toegangsverzoek.

Klanten callcenter account versturen van een koppelingsverzoek in CallMonkey

De klant ontvangt een e-mail en kan het koppelingsverzoek accepteren.

Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer de klant het koppelingsverzoek heeft geaccepteerd.

Uitgaand e-mail adres
Vul altijd een uitgaand e-mail adres in. In de meest gevallen stelt de klant een e-mail adres beschikbaar waar je als callcenter toegang tot hebt. Wanneer een contactpersoon een reply stuur op een e-mail wordt de e-mail naar dit adres gestuurd.

Wanneer je geen e-mail adres invult dan worden de e-mails verstuurd met het e-mail adres van de gebruiker en niet die van de klant.

Administrator callcenter instellen uitgaand email adres in CallMonkey

Campagne koppelen
Nadat de klant is gekoppeld moeten de campagnes gekoppeld worden aan de juiste gebruikers.  Een campagne kan aan meerder gebruikers worden gekoppeld.

Administrator callcenter campagnes toewijzen aan gebruikers

Klant ontkoppelen
Je kan de klant op elk gewenst moment ontkoppelen

Wanneer de klant de account ontkoppeld komen de adressen van deze klant niet meer naar voren op de Startpagina.

Gebruikers

– Gebruikers aanmaken
Ga naar Gebruikers om een nieuwe gebruiker aan te maken of de gegevens van een bestaande gebruiker aan te passen.

Klik op icoontje toevoegen iccoontje abonnement toevoegen CallMonkey om een abonnement toe te voegen. Klik op het icoontje Een Item actief of inactief maken in callmonkey om een gebruiker inactief te maken en op het verwijder icoontje Een item verwijderen in callmonkey om een gebruiker te verwijderen.

gebruiker-aanmaken-admin-callcenter-account

– Telefoon protocol
Door gebruik te maken van het telefoon protocol kan er gebeld worden met een extern programma (in de meeste gevallen een softphone).

Wanneer een gebruiker klikt op de belknop wordt het nummer automatisch gebeld door het externe programma. Voorbeelden van deze programma’s zijn Skype, X-lite, 3CX. Veel Apple gebruikers maken gebruik van het programma HandsFree 2 waardoor het mogelijk is om met de mobiele telefoon te bellen.

Er kan ook ook een eigen telefoon protocol worden toegevoegd.

– Campagnes koppelen
Na het instellen van het telefoon protocol kun je de gebruikers koppelen aan de campagnes van klanten.

Abonnement toewijzen
Nadat de gebruiker is aangemaakt kan er een abonnement worden toegewezen. Er zijn vier verschillende soorten abonnementen.

AbonnementTelemarketeer
Per contactpoging€ 0.05
Per maand€ 42.00
Per kwartaal*€ 37.87
Per jaar**€ 31.50

*per gebruiker per maand (kwartaalfactuur)    **per gebruiker per maand (jaarfactuur)

Wijs een abonnement toe aan een gebruiker

Lees meer over het toewijzen van abonnementen.

Rapportages

Heeft dit artikel geholpen? (Verplicht)
JaNee

Wat kunnen wij doen om artikelen zoals dit te verbeteren?

captcha