> In dit artikel

<a href=”#Aandacthspunten”>Aandacthspunten</a>
Campagnes Toewijzen

Aandachtspunten

  • Administrators kunnen geen contactpoging toevoegen aan een adres.

Adressen

Als Administrator heb je toegang tot alle adressen. Zoek specifieke adressen in de blauwe zoekbalk, gebruik de filters om een groep van adressen te selecteren en importer en exporteer adressen.

– Zoeken
Gebruik de blauwe zoekbalk om te zoeken naar specifieke adressen.

Adressen admin zoeken in CallMonkey

Er wordt gezocht in alle velden met uitzondering van het gespreksnotitie veld. Hoe meer woorden er worden gebruikt hoe minder adressen er zullen verschijnen. Er wordt gezocht op gehele woorden.

Het zoeken is niet hoofdlettergevoelig

– Filteren
Selecteer een campagne en filter op één of meerdere velden.

Addressen admin filter op velden in CallMonkey

– Gespreksopname
Je kunt gespreksopnames afluisteren, downloaden en verwijderen.

Contactpagina admin afluisteren gespreksopname

– Bewerken
Je kunt alleen reeds bewerkte adressen aanpassen. Adressen met een schuingedrukte resultaatcode zijn niet aanpasbaar. Ga naar een adres en klik op een resultaatcode.

Admin contactpoging toewijzen aan in CallMonkey

De contactpoging moet worden toegewezen worden aan een gebruiker. Dit is belangrijk in verband met opvolging en de rapportages.

– Bewerken Lead/Afspraak
Wanneer je een lead/afspraak wilt bewerken dan verschijnt onderstaande scherm.

Contactpagina vervangen lead afspraak in CallMonkey

Door te kiezen voor de originele datum blijft oorspronkelijk datum van de afspraak behouden.

Hiermee voorkom je dat een lead/afspraak van vorige maand plotseling als lead/afspraak voor deze maand wordt geteld.

– Importeren
Maak een campagne aan en importeer een adressenbestand. Lees meer over importeren.

importeren in CallMonkey

– Exporteren (menu)
Selecteer de adressen die je wilt exporteren en vul je e-mail adres in. Je ontvangt direct een e-mail met een download link. Door op de link in de e-mail te klikken wordt het export bestand geopend in Excel.

Adressen exporteren in CallMonkey

 Laatst bewerkt
In deze export worden alleen de adressen geëxporteerd die in de geselecteerde periode voor het laatst zijn bewerkt door een gebruiker. De adressen zonder contactpogingen (1. Open) worden niet geëxporteerd.

Toegevoegd
In deze export worden alleen de adressen geëxporteerd die in de geselecteerde periode zijn toegevoegd.

Batch acties

Ga naar selecteer actie en selecteer de gewenste ‘batch’ actie.

Administrator batch acties in CallMonkey

– Exporteren 
Filter adressen en klik op  de button selecteer om de adressen te exporteren.  Vul daarna je e-mails adres in en je ontvangt een e-mail met een link naar het Excel bestand.

Admin exporteren van adressen vanuit de contactlijst en e-mailen in CallMonkey

– Verwijderen
Filter adressen en klik op de button selecteer om de adressen te verwijderen. Klik daarna op verwijder geselecteerde adressen.

Admin verwijderen van adressen vanuit de contactlijst in CallMonkey

– Actief maken
Filter adressen en klik op de button selecteer actie om de adressen actief te maken. Klik daarna op de button actief maken.

Administrator batch acties actief maken in CallMonkey

– Inactief maken
Filter adressen en klik op de button selecteer actie om de adressen inactief te maken. Klik daarna op de button Inactief maken.

Administrator batch acties inactief maken in CallMonkey

Campagnes

Creëer eerst een formulier en voeg daar de velden en resultaatcodes aan toe. Maak dan een campagne aan en voeg daar de gebruikers aan toe. Lees meer over het aanmaken van campagnes.

Aanmaken van een campagne in CallMonkey

Formulieren

Bepaal welke velden en resultaatcodes naar voren moeten komen op de contactpagina voor gebruikers. Elk formulier kan naar wens worden ingericht. Het is ook mogelijk om interactief formulier (dynamische vragenlijst/enquête) aan te maken. Lees meer over het aanmaken van een formulier.

Formulieren in CallMonkey

Velden

Maak een nieuw veld aan wanneer er een veld ontbreekt en voeg het veld toe aan het formulier. Het veld verschijnt automatisch op de contactpagina voor gebruikers.  Lees meer over het aanmaken van velden.

Veld aanmaken in CallMonkey

Resultaatcodes

Maak ontbrekende resultaatcodes aan en voeg ze toe aan een formulier. De resultaatcodes komen direct naar voor op de contactpagina voor de gebruikers.

Resultaatcodes het aanmaken van een resultaatcode in CallMonkey

E-mails

Maak een e-mail template aan of gebruik een bestaande e-mail template. Koppel de e-mail aan een resultaatcode en voeg deze toe aan een formulier.

E-mails aanmaken van een e-mail in CallMonkey

Callcenter accounts

Je kunt je account koppelen met een extern callcenter account. De telemarketeers van het externe callcenter krijgen hierdoor toegang tot de adressen in de geselecteerde campagnes.

Callcenters kunnen een koppelingsverzoek sturen per e-mail. Er wordt een e-mail verstuurd en het callcenter verschijnt in het overzicht Callcenter accounts.

Administrator koppelingsverzoek callcenter goedkeuren in CallMonkey

Klik op accepteren om het externe callcenters te koppelen. Selecteer daarna de campagnes waar de telemarketeers van het externe callcenter op mogen werken.

De contactpersoon van het callcenter ontvangt automatisch een e-mail wanneer de account is gekoppeld.

Een campagne kan maar aan één callcenter worden toegewezen

– Loskoppelen
Het callcenter kan worden losgekoppeld. Het callcenter heeft dan geen toegang meer tot de campagnes en de gerelateerde adressen.

Alle adressen worden losgekoppeld en de telemarketeers van het externe callcenter hebben geen toegang meer tot de adressen (campagnes).

Administratie opnieuw koppelen met een callcenter account in CallMonkey

Het callcenter kan altijd opnieuw gekoppeld worden. De contactpersoon van het callcenter ontvangt dan automatisch een e-mail.

Rapportages

Bekijk het onderdeel rapportages voor meer informatie.

Tijdregistratie

Bekijk het onderdeel tijdregistratie voor meer informatie.

Telefonie

– Gebruikers
Hier staan alle gebruikers en het telefoon protocol dat ze gebruiken.

Telefonie overzicht gebruikers in CallMonkey

– Gespreksopname
De gespreksopnames worden automatisch verwijderd na een aantal weken.

Telefonie aantal weken bewaren gespreksopname
De gespreksopnames van leads/afspraken kunnen maximaal 8 weken worden bewaard. Alle overige gespreksopnames kunnen maximaal 3 weken worden bewaard.

Mijn account

In mijn account kun je een logo toevoegen, je gegevens wijzigen en een API token genereren.

– API token
Genereer je persoonlijke API token om de applicatie te koppelen met andere applicaties. Bekijk ook onze uitgebreide API documentatie.

Admin genereren van API token in CallMonkey

Heeft dit artikel geholpen? (Verplicht)
JaNee

Wat kunnen wij doen om artikelen zoals dit te verbeteren?

captcha

  • Bel ons!

    020 - 7470001