Startpagina

Startpagina in CallMonkey

Adressen en de Sales Funnel

Elk adres is gekoppeld aan één van de zeven Sales Funnel fases.

Een gebruiker heeft toegang tot de adressen in de eerste drie fases (Telemarketeer/Telemarkteer (callcenter), de laatste vier fases (Sales) of alle fases (Inside Sales).

Gebruikers Telemarketeer Sales en Inside Sales en Sales Funnel

Contactlijst

De adressen waar een gebruiker toegang tot heeft, komen automatisch naar voren in de contactlijst. Deze lijst staat onderaan de pagina.

Startpagina contactlijst met alle adressen in CallMonkey
Adressen met een opvolgdatum in de toekomst komen niet naar voren in de Contactlijst. Gebruik hiervoor de zoekbalk.

De adressen zijn automatisch gesorteerd in onderstaande volgorde;

  1. Adressen met hoge prioriteit
  2. Onbestelbare e-mail
  3. Adres score

 small-number-1-callmonkey Adressen met hoge prioriteit
De adressen met hoge prioriteit staan altijd bovenaan. Wanneer je op een specifieke campagne wilt werken kun je er voor zorgen dat de adressen met hoge prioriteit uit andere campagnes ook naar voren komen.

Selecteer dan de optie ‘Biedt ook adressen aan met hoge prioriteit uit andere campagnes’.

Startpagina adressen met hoge prioriteit uit andere campagnes in CallMonkey

 small-number-2-callmonkey Onbestelbare e-mail
Onbestelbare e-mails (o.a. bounced e-mails) komen altijd naar voren, ongeacht campagne of andere filters die zijn ingesteld. Deze adressen komen in het rood naar voren.

Startpagina onbestelbare e-mail in CallMonkey
Wanneer een e-mail onbestelbaar is verschijnen direct in de contactlijst.

 small-number-3-callmonkey Adres score
De adres score wordt berekend door alle contactpogingen en bijbehorende contact prioriteit  bij het elkaar op te tellen en te delen door het aantal contactpogingen.

ResultaatcodeContact prioriteitScore
OpenHeel laag (1 Geen Contact)2
TBHoog (4 contactpersoon bereikt)4
Totaal6
Aantal contact pogingen2
Contact score3

De adres score komt naar voren wanneer je een adres opent.

Startpagina adres score in Callmonkey

 small-number-4-callmonkey Ordenen kolommen
Gebruiker kunnen zelf de kolommen ordenen die ze in de contactlijst willen zien.

Contactlijst ordenen van kolommen CallMonkey

Filteren

Het aantal adressen in de contactlijst kan verkleind worden door te filteren.

 small-number-1-callmonkey Filteren op campagne
Door een specifieke campagne te selecteren wordt het aantal adressen in de contactlijst automatisch verkleind.

small-number-2-callmonkey Filteren op velden
Wanneer je een campagne selecteert kun je filteren op één of meerdere velden. Een voorbeeld hiervan is het filteren op het veld ‘Provincie’ en ‘Sales Funnel fase’.

Startpagina filteren op provincie en sales funnel fase in CallMonkey

Zoekbalk

Gebruik de blauwe zoekbalk om te zoeken in alle adressen. Niet alleen de open adressen maar ook de adressen die worden behandeld door andere gebruikers.

xx1

Er wordt gezocht op de exacte zoekterm in een veld. Wanneer je zoekt op een telefoonnummer zoals bijvoorbeeld 020-12345678 dan komt het adres naar voren, ook zonder koppelteken (liggend streepje) 020 12345678.

Wanneer de spatie echter wordt weggelaten, 02012345678, dan zal het adres niet naar voren komen. Zoek dan op het abonneenummer 12345678, het juist adres komt dan wel naar voren.

zoeken-op-telefoonnummer-startpagina-in-CallMonkey
Hoe meer zoekwoorden er worden ingevuld, hoe kleiner het aantal adressen dat aan de zoekopdracht voldoet.

Pulldown vandaag

De pulldown ‘Vandaag’ geeft een overzicht van wat je vandaag hebt gedaan. Het aantal unieke adressen, het aantal contactpogingen (een adres kan meerdere keren zijn gecontacteerd op een dag), het aantal leads en de adres tijd.

Pulldown-vandaag-in-CallMonkey

Campagne informatie

Wanneer er een campagne wordt geselecteerd verschijnt er informatie over de specifieke campagne als dit is ingesteld. De informatie verschijnt in het grijze blok.

Campagne informatie startpagina in CallMonkey

Pauze en Volgend adres

Er zijn twee knoppen, ‘Pauze’ en ‘Volgend adres’. Wanneer je op Pauze klikt veranderd de button in Beëindig Pauze.

Knop-Pauze-beeindigen-startscherm-in-CallMonkey

Door op de knop ‘Beëindig Pauze’ te klikken verschijnt de knop ‘Volgend adres’. Wanneer je op de knop ‘Volgend adres ‘ klikt kom je op de Contactpagina met het adres uit de Contactlijst met de hoogste Adres Score.

Tijdregistratie

Op de startpagina worden twee tijden bijgehouden.

De zoektijd is de totale tijd dat je aanwezig bent op de startpagina, exclusief de pauzetijd. De pauzetijd begint te tellen wanneer je op pauze klikt.

Niet correct afgehandeld

Wanneer je een adres hebt opgevraagd kunnen er verschillende oorzaken zijn waardoor het adres niet correct is afgehandeld. Enkele voorbeelden zijn;

  • Je internetverbinding werd verbroken
  • Je hebt je browser afgesloten (of een tabblad in de browser)
  • Je hebt op de backspace button geklikt van je browser
  • Je bent bewust uitgelogd
  • Je bent langer dan 30 minuten niet bezig geweest met het adres

In alle gevallen is het belangrijk dat je verder kunt met het adres dat je als laatste hebt opgevraagd. Je komt dan automatisch op onderstaande pagina terecht.

Startpagina incorrect afgehandeld in CallMonkey

Heeft dit artikel geholpen? (Verplicht)
JaNee

Wat kunnen wij doen om artikelen zoals dit te verbeteren?

captcha