Bellen met onze geïntegreerde softphone

> In dit artikel
Softphone CallMonkey op contactpagina

Het enig wat je nodig hebt zijn de SIP-gegevens van je VoIP Provider. Kies voor één van onze VoIP Providers wanneer je nog geen VoIP Provider hebt.

SIP gegevens

Ga naar een gebruiker en klik op ‘SIP gegevens toevoegen’.

Softphone sip gegevens invoeren van VoiP provider in CallMonkey

Vul de SIP gegevens in van je VoIP Provider

Softphone sip gegevens toevoegen van VoiP provider in CallMonkey

De softphone is nu gekoppeld aan je VoIP Provider.

Softhphone verbonden in CallMonkey
Het telefoon protocol wordt automatisch inactief gemaakt wanneer je onze softphone gebruikt

Bellen met de softphone

Wanneer de softphone is gekoppeld verschijnt deze automatisch op de contactpagina.

De softphone verschijnt niet wanneer je bent ingelogd als administrator.
Softphone CallMonkey op contactpagina

Gespreksopname (Beta)

De gesprekken worden opgenomen bij een externe leverancier. Helaas komt het heel soms voor dat de gespreksopname niet opgeslagen door deze externe leverancier. Hierdoor kunnen de gespreksopnames niet worden toevoegen. Zorg daarom altijd voor een backup.

Gespreksopname kan per gebruiker worden toegevoegd aan een periodiek abonnement in combinatie met onze geïntegreerde softphone.

Een gebruiker kan alle gespreksopnames beluisteren.

Contactpagina gespreksopname gebruiker contactpoging in Callmonkey

De administrator kan de gesprekken beluisteren, verwijderen en downloaden.

Contactpagina admin afluisteren gespreksopname

De gespreksopnames van adressen die worden verwerkt met de resultaatcode Lead/Afspraken worden 8 weken bewaard. De gespreksopnames van alle andere resultaatcodes worden 3 weken bewaard.

Doorschakelen

Gesprekken kunnen eenvoudig worden doorgeschakeld naar bijvoorbeeld het Bel-me-niet Register. Klik hier om meer te lezen over doorschakelen.

Doorschakelen in adres detail scherm van CallMonkey Outbound Telemarketing software

Bel-me-niet Register

Schakel gesprekken niet rechtstreeks door naar het Bel-me-niet Register maar eerst naar een IVR van de VoIP Provider. Spreek een boodschap in en laat daarna doorschakelen naar het 0900-nummer van het Bel-me-niet Register.

Stappen

  • Schakel IVR in bij je VoIP Provider
  • Spreek de IVR in met uitleg (minimaal 30 seconden)
  • Schakel aan het eind van de IVR door naar het BMNR
  • Voeg het doodschakelnummer van de VoIP Provider toe aan de campagne

Voordelen

  • Geen wekelijkse upload
  • Relatief weinig doodschakelingen naar het BMNR

Voorbeeld IVR geluidsopname

Halo, in het kader van de Telecommunicatiewet wil ik je erop wijzen dat je kunt aangeven dat je in de toekomst niet opnieuw telefonisch benaderd wil worden.

Dit kan via het doorlopen van een keuzemenu dat hierna volgt of via de website bel-me-niet.nl. Uw registratie via telefoon of website is kosteloos en wordt ingevoerd in het “bel me niet register”, dat adverteerders raadplegen alvorens een nieuwe aanbieding te doen.

Een registratie via het keuzemenu duurt ongeveer 3 minuten en wordt alleen opgenomen indien deze volledig wordt doorlopen. Indien gewenst kunt u op ieder moment de verbinding verbreken en u alsnog via belmeniet.nl registreren.

U kunt zich afmelden voor de volgende telefonische boodschappen:

  • Auto’s en toebehoren
  • Boeken en Muziek
  • Energie
  • Financiële dienstverlening
  • Goede doelen fondsenwerving
  • Horoscopen
  • Kranten en Tijdschriften
  • Loterijen
  • Telecommunicatie en computers
  • Thuiswinkelen

Toetst u 1 als u zich telefonisch wilt afmelden bij het “bel me niet register”.

Download de IVR geluidsopname met bovenstaande tekst.