Bellen met onze geïntegreerde softphone

> In dit artikel
Softphone CallMonkey op contactpagina

Het enig wat je nodig hebt zijn de SIP-gegevens van je VoIP Provider. Kies voor één van onze VoIP Providers wanneer je nog geen VoIP Provider hebt.

SIP gegevens

Ga naar een gebruiker en klik op ‘SIP gegevens toevoegen’.

Softphone sip gegevens invoeren van VoiP provider in CallMonkey

Vul de SIP gegevens in van je VoIP Provider

Softphone sip gegevens toevoegen van VoiP provider in CallMonkey

De softphone is nu gekoppeld aan je VoIP Provider.

Softhphone verbonden in CallMonkey
Het telefoon protocol wordt automatisch inactief gemaakt wanneer je onze softphone gebruikt

Bellen met de softphone

Wanneer de softphone is gekoppeld verschijnt deze automatisch op de contactpagina.

De softphone verschijnt niet wanneer je bent ingelogd als administrator.
Softphone CallMonkey op contactpagina

Gespreksopname

Gespreksopname kan per gebruiker worden toegevoegd aan een periodiek abonnement.

Een gebruiker kan het gespreksopname alleen beluisteren.

Contactpagina gespreksopname gebruiker contactpoging in Callmonkey

De administrator kan de gesprekken beluisteren, verwijderen en downloaden.

Contactpagina admin afluisteren gespreksopname

Alle gespreksopnames worden een paar weken bewaard. Dit kan aangepast worden in het onderdeel Telefonie.

Telefonie aantal weken bewaren gespreksopname